περιεχόμενο | 90 Watts max
Car specific 200 mm / 8″ woofer for left hand drive Mercedes
- 8″ car specific woofer
- Right hand drive vehicles / driver´s side
- Pressed paper-fiber cone
- Resonance free steel basket
- Neodymium motor
- Car specific connection
- 1 piece / package
| 100 Watts max 5″ 2-way coaxial speaker system with coated paper cone and low installation depth 2-way coaxial speaker system Coated paper cone Rubber surround Resonance free steel basket Universal 4 ohms version Ferrite motor 6 dB/oct high pass filter Incl. protection grill Model 2-way coaxial speakers Diameter 130 mm / 5" Belastbarkeit (RMS/max.) 60 / 100 Watts Impedanz 4 Ohms Effizienz 90 dB Frequency Response 70 Hz – 20 kHz Tweeter 13 mm / 0.51" mylar Cone Coated Paper Einbautiefe 37 mm
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
| Σύστημα ηχείων ΜΕΓΕΘΟΣ 10 cm, 4" Γενικά χαρακτηριστικά ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ 220 W ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΙΣΧΥΟΣ, IEC 268-5 30W Γούφερ ΥΛΙΚΟ ΜΑΓΝΗΤΗ ΓΟΥΦΕΡ Φερρίτης ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΓΟΥΦΕΡ Περίβλημα με επένδυση καουτσούκ Τουίτερ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 25 mm ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥΙΤΕΡ PEI ΥΛΙΚΟ ΜΑΓΝΗΤΗ ΤΟΥΙΤΕΡ Nd | 250 Watts RMS 10″ high quality subwoofer with solid IMPP cone 10″ subwoofer Klippel® optimized IMPP cone Long stroke rubber surround Solid aluminum cast basket 50 mm / 2″ copper voice coil Polycot spider IMPP dust cap with 3D structure logo Model High-Quality Subwoofer Diameter 25 cm / 10" Belastbarkeit (RMS) 250 Watts Impedanz 4 Ohms Effizienz 87 dB Power recommendation 200 – 300 Watts Voice coil 50 mm / 2" copper Cone IMPP Max. Excursion (Xmax) 20 mm Einbautiefe 129 mm Resonance frequency (Fs) 32.7 Hz Dämpfungsgrad (Qts) 0.49 Äquiv. Luftvolumen (Vas) 35 L
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ | Description
40.36 ft²
2.2 mm high quality polymere damping material, 10 sheets, 3.75 m²
2.2 mm high quality polymer damping material
Size per sheet 750 x 500 mm / 29.53 x 19.69″
10 sheets
Self adhesive
High efficient single layer
Polymer based butyl rubber
Aluminum surface
Application on body parts, doors and panels
High mechanical loss factor
Full color shop packag | |