περιεχόμενο | Λιπαντικό συνθετικής βάσης, εξελιγμένο για τους κινητήρες νέας γενιάς που εξοπλίζουν τα οχήματα του Group Fiat. Εξασφαλίζει προστασία σε ατμοσφαιρικούς, υπερτροφοδοτούμενους ή πολυβάλβιδους βενζινοκινητήρες & ντιζελοκινητήρες.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ: API SN/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00-505.00, MB 229.1. | Λιπαντικό συνθετικής βάσης, εξελιγμένο για τους κινητήρες νέας γενιάς που εξοπλίζουν τα οχήματα του Group Fiat. Εξασφαλίζει προστασία σε ατμοσφαιρικούς, υπερτροφοδοτούμενους ή πολυβάλβιδους βενζινοκινητήρες & ντιζελοκινητήρες.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ: API SN/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00-505.00, MB 229.1. | Μεταβάλλεται ώστε να είναι ισχυρότερο όταν η πίεση αυξάνεται, προστατεύοντας τον κινητήρα σας
Περιορίζει την τριβή η οποία μειώνει την ισχύ σε ένα εύρος ταχυτήτων και συνθηκών λειτουργίας του κινητήρα
Δοκιμασμένο ανεξάρτητα σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα για αποδεδειγμένη απόδοση
Συνιστάται από κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων του κόσμου
Προστατεύει τον κινητήρα καθ’όλη τη διάρκεια του διαστήματος αλλαγής λιπαντικού ακόμα και υπό εξαιρετική πίεση
Κατάλληλο για χρήση σε υβριδικά οχήματα
ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
VOLKSWAGEN
AUDI
MERCEDES-BENZ
SEAT
HONDA
ŠKODA
NISSAN
SMART
RENAULT
OPEL/GM
ΠΛΗΡΟΙ Η ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ:
ACEA C3
API SN/CF
dexos2®*
MB-Approval 229.31/ 229.51
Renault RN0700 / RN0710
VW 502 00/ 505 00/ 505 01 | Προδιαγραφές:
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
Meets Fiat 9.55535-S3
MB-Approval 226.5/ 229.31 / 229.51
Renault RN 0700 / RN 0710 | Προηγμένο πλήρως συνθετικό λιπαντικό κινητήρα για καλύτερη οικονομία καυσίμων στους πιο σύγχρονους ευρωπαϊκούς πετρελαιοκινητήρες, συμπεριλαμβανομένου του Euro VI.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ / ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
ACEA E6, E7, E9,
API CJ-4,
MB-Approval 228.51,
MAN M 3477, M 3271-1,
Volvo VDS-4, CNG,
RVI RLD-3,
MTU Oil Category 3.1,
Mack EO-O Premium Plus,
JASO DH-2,
Cat ECF-3,
Cummins CES 20081,
DDC Power Guard 93K218,
πληροί τις απαιτήσεις DAF PX Euro VI
ΤΥΠΟΣ: Πλήρως συνθετικό | Castrol Magnatec C2 5W-30 4lt |
There are no reviews yet.