περιεχόμενο | Είναι ένα 100% συνθετικό λιπαντικό Extra Fuel Economy (EFE) - Mid SAPS - ACEA C2 και C3 - ειδικά σχεδιασμένο για ενισχυμένη οικονομία καυσίμου και υψηλή προστασία κινητήρα. Κατάλληλο για τελευταίας γενιάς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες Euro 5 και Euro 6. Συμβατό με καταλυτικούς μετατροπείς (CAT), φίλτρα σωματιδίων αιθάλης (DPF) και φίλτρα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Περιέχει σουλφονικό ασβέστιο. Μπορεί να προκαλέσει αλλεργική αντίδραση.
ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ: OPEL VAUXHALL OV 040 1547 - G30, OPEL VAUXHALL OV 040 1547 - D30, BMW LL-04, MERCEDES-BENZ MB-APPROVAL 229.52
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ: FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, VW 505 00 505 01. | Το λιπαντικό Motul 300V Competition 10W-40 είναι 100% Συνθετικό Λιπαντικό κινητήρων αγώνων βασισμένο στην τεχνολογία ESTER Core.Η σειρά 300V των λιπαντικών του μηχανοκίνητου αθλητισμού βελτιώνει τις επιδόσεις των κινητήρων τελευταίας γενιάς, προσφέροντας ταυτόχρονα υψηλή προστασία κατά της φθοράς, της μείωσης της πίεσης λαδιού και της οξείδωσής του λόγω της υψηλής θερμοκρασίας. | Μεταβάλλεται ώστε να είναι ισχυρότερο όταν η πίεση αυξάνεται, προστατεύοντας τον κινητήρα σας
Περιορίζει την τριβή η οποία μειώνει την ισχύ σε ένα εύρος ταχυτήτων και συνθηκών λειτουργίας του κινητήρα
Δοκιμασμένο ανεξάρτητα σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα για αποδεδειγμένη απόδοση
Συνιστάται από κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων του κόσμου
Προστατεύει τον κινητήρα καθ’όλη τη διάρκεια του διαστήματος αλλαγής λιπαντικού ακόμα και υπό εξαιρετική πίεση
Κατάλληλο για χρήση σε υβριδικά οχήματα
ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
VOLKSWAGEN
AUDI
MERCEDES-BENZ
SEAT
HONDA
ŠKODA
NISSAN
SMART
RENAULT
OPEL/GM
ΠΛΗΡΟΙ Η ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ:
ACEA C3
API SN/CF
dexos2®*
MB-Approval 229.31/ 229.51
Renault RN0700 / RN0710
VW 502 00/ 505 00/ 505 01 | Προηγμένο πλήρως συνθετικό λιπαντικό κινητήρα για καλύτερη οικονομία καυσίμων στους πιο σύγχρονους ευρωπαϊκούς πετρελαιοκινητήρες, συμπεριλαμβανομένου του Euro VI.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ / ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
ACEA E6, E7, E9,
API CJ-4,
MB-Approval 228.51,
MAN M 3477, M 3271-1,
Volvo VDS-4, CNG,
RVI RLD-3,
MTU Oil Category 3.1,
Mack EO-O Premium Plus,
JASO DH-2,
Cat ECF-3,
Cummins CES 20081,
DDC Power Guard 93K218,
πληροί τις απαιτήσεις DAF PX Euro VI
ΤΥΠΟΣ: Πλήρως συνθετικό | Μεταβάλλεται ώστε να είναι ισχυρότερο όταν η πίεση αυξάνεται, προστατεύοντας τον κινητήρα
Περιορίζει την τριβή η οποία μειώνει την ισχύ σε ένα εύρος ταχυτήτων και συνθηκών λειτουργίας του κινητήρα
Προστατεύει τον κινητήρα καθ’όλη τη διάρκεια του διαστήματος αλλαγής λιπαντικού ακόμα και υπό εξαιρετική πίεση
Κατάλληλο για χρήση σε υβριδικά οχήματα
ΠΛΗΡΟΙ Ή ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ:
ACEA C3
API SN/CF
VW 502 00/ 505 00/ 505 01
MB-Approval 226.5/ 229.31/ 229.51
Meets Ford WSS-M2C917-A
Renault RN 0700 / RN 0710
Meets Fiat 9.55535-S2
dexos2*
Κατάλληλο για κινητήρες που απαιτούν απόδοση λιπαντικού κινητήρα GM dexos2. Αυτό το προϊόν μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί όπου αρχικά είχαν καθοριστεί προϊόντα GM LL-A-025 ή LL-B-025.
ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
VOLKSWAGEN
AUDI
MERCEDES-BENZ
SEAT
ŠKODA
HYUNDAI
KIA
FIAT
SMART
RENAULT
OPEL/GM/VAUXHALL
Κατά την επιλογή λιπαντικού, παρακαλούμε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή και τις προδιαγραφές προϊόντος που απαιτούνται. Μπορεί να είναι επίσης κατάλληλο για άλλα οχήματα. | 100% Συνθετικό Λιπαντικό κινητήρων αγώνων βασισμένο στην τεχνολογία ESTER Core ®. Μέσα από τις συνεργασίες με τις πιο διάσημες ομάδες των αγώνων αυτοκινήτου, η MOTUL έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα λιπαντικών για αγώνες και σπορ αυτοκίνητα. Η σειρά 300V των λιπαντικών του μηχανοκίνητου αθλητισμού βελτιώνει τις επιδόσεις των κινητήρων τελευταίας γενιάς, προσφέροντας ταυτόχρονα υψηλή προστασία κατά της φθοράς, της μείωσης της πίεσης λαδιού και της οξείδωσής του λόγω της υψηλής θερμοκρασίας. Προσφέρει ισχύ και προστασία κινητήρα. Για μέση έως υψηλή ανάμιξη καυσίμου στο λιπαντικό (fuel dilution). Χρήση σε: Αγώνες Endurance – Rally – GT - Ιστορικά Αγωνιστικά.
ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ: ABOVE EXISTING MOTORSPORT STANDARDS |
There are no reviews yet.